Do wypełnienia formularza potrzebny będzie Twój
nr PESEL
oraz
seria i numer dokumentu tożsamości.
Uważnie wpisz dane osobowe i teleadresowe. Każdy, nawet najmniejszy, błąd może opóźnić lub uniemożliwić aktywację rachunku.
Uwaga:
do wniosku
nie wpisuj
danych osób, które są lub były Klientami mBanku. Dotyczy to także Pełnomocników. Dopisanie Pełnomocników lub Współwłaścicieli w takim przypadku odbywa się wyłącznie telefonicznie.
Przekazane w formularzu internetowym dane umożliwią nam szybkie otwarcie rachunku.
Telefonicznie skontaktuje się z Tobą kurier i uzgodni termin wizyty.
Na spotkanie przygotuj dokumenty tożsamości wskazane we wniosku.
Dokumenty konieczne do otwarcia i uruchomienia rachunku możemy również przesłać pocztą:
stosowną liczbę egzemplarzy "Umowy o prowadzenie bankowych rachunków oszczędnościowych", "Umowy o korzystanie z kart płatniczych mBanku" oraz Oświadczenia SFI.
Potwierdzenie otwarcia rachunku bankowego
Pakiet aktywacyjny
Listę haseł jednorazowych
Jeśli otrzymasz dokumenty pocztą...
Podpisz wszystkie egzemplarze Umowy i przygotuj kserokopie dokumentów tożsamości wszystkich osób wymienionych w umowie - Twoje i ewentualnych Współposiadaczylub Pełnomocników - (w przypadku obywatela polskiego jest to dowód osobisty) zawierające: imię (imiona) i nazwisko, podpis, aktualny adres zameldowania oraz serię i numer dokumentu (są to strony 1, 2, 3, 6 i 7 dowodu osobistego). Jeżeli posiadasz nowy dowód osobisty prosimy o kserokopię obu stron dokumentu w powiększeniu 2:1.
Jeśli chcesz korzystać z Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych w mBanku, podpisz także załączone Oświadczenie.
Kserokopie i jednen egzemplarz Umów podpisanym przez wszytkie osoby w niej wymienione, prześlij na adres:
mBank, Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2
Wśród otrzymanych przez Ciebie dokumentów z mBanku znajdzie się
pakiet aktywacyjny.
Jeśli wniosek dotyczył rachunku wspólnego, wówczas także wszyscy Współposiadacze, a w przypadku powoływania pełnomocnika, także Pełnomocnik, otrzymają swoje pakiety aktywacyjne - o ile nie są już Klientami mBanku.
Przy pomocy
pakietu aktywacyjnego
można dokonać aktywacji (ustanowienia haseł) dla dwu podstawowych kanałów dostępu do mBanku - Internetu oraz Teleserwisu (mLinii).
Zalecamy dokonanie aktywacji w Internecie.
Jest najprostsza i najszybsza! Jeśli dotarła do Ciebie już także lista haseł jednorazowych, służących do potwierdzania większości operacji w Internecie, możesz ją aktywować w tym momencie.
Podczas aktywacji poznasz swój
ośmiocyfrowy identyfikator Klienta
-
zapisz go koniecznie
, gdyż jest on niezbędny do wszelkich kontaktów z mBankiem!
Aby sprawnie przejść proces aktywacji kanałów komunikacji przygotuj:
zestaw
6 cyfr
, z których ułożysz indywidualne hasło dostępu (
telekod
) do kanału
Teleserwis (mLinia/IVR)
oraz
hasło dostępu do kanału Internet
, które powinno się składać z
8-20 znaków (cyfr i liter)
. Tego hasła będziesz używać do logowania sie na swoje strony transakcyjne w mBanku po aktywacji kanałów. Zachowaj je w tajemnicy!
Po aktywowaniu dostępu możesz już wpłacać pieniądze na swój rachunek i korzystać z bezkonkurencyjnej oferty mBanku.
Jednak Twoje konto nie jest jeszcze w pełni aktywne - nie możesz wypłacać zgromadzonych na nim środków ani przelewać ich na inne rachunki. Pełna aktywacja nastąpi po zweryfikowaniu przez mBank nadesłanych przez Ciebie Umów i dokumentów.
Posiadając już aktywny dostęp do rachunku przez Internet lub Teleserwis (mLinię), w dowolnej chwili możesz dokonać aktywacji innych kanałów dostępu (SMS, WAP, mSIM). Wystarczy, że wejdziesz na swoje strony w internetowym serwisie transakcyjnym mBanku i wybierzesz w lewym menu opcję „Obsługa kanałów”. Możesz także użyć opcji "odblokuj/aktywuj dostęp" w automatyczny systemie mLinii (IVR).
Kiedy mBank zweryfikuje otrzymane Umowy i dokumenty, Twój rachunek zostanie aktywowany w pełni (możliwość wpłat i wypłat).
Jeśli Twoje dokumenty zostały przesłane pocztą, w Centrum Obsługi Telefonicznej - mLinii (tel.
0 801 300 800
lub
42/6 300 800
) - upewnij się, czy je otrzymaliśmy.
Jeśli wraz z Umową dotyczącą rachunku podpisana została "Umowa o korzystanie z kart płatniczych mBanku", możesz teraz zamówić kartę Visa Electron do konta. Prześlemy Ci ją pocztą. Ze względów bezpieczeństwa kartą nie można wykonać żadnej operacji do chwili jej aktywacji w internetowym serwisie transakcyjnym mBanku lub przez operatora
mLinii
. Po aktywacji karty możesz ustanowić jej PIN. Samodzielna aktywacja i ustanowienie pierwszego PIN-u w Internecie są darmowe.
...potrzebujesz pomocy,
zadzwoń do mLinii (tel. 0
801 300 800
lub
42/6 300 800
). Nasz operator zawsze udzieli Ci informacji i odpowie na Twoje pytania.
Jeśli po złożeniu wniosku internetowego w ciągu
10 dni roboczych
nie skontaktuje się z Tobą kurier i nie dotrze do Ciebie przesyłka pocztowa z mBanku, skontaktuj się z mLinią (tel.
0 801 300 800
lub
42/6 300 800
).